Monday, May 24, 2010

anak pokok bunga raya dan kuwait


salam ...
sekarang saya ada hobi baru iaiatu menanam anak pokok bunga raya dan anak pokok kuwait. Dalam kegawatan ekonomi ini seharusnya kita menyahut langkah kerajaan supaya bertani. Anak - pokok bunga raya ini kebanyakan saya membeli sambil berjalan sukar juga untuk mendapatkan anak pokok bunga raya yang bermutu ini. Anak pokok kuwait ini senang didapati disesetengah negeri . dan modal hanya 250 untuk menjadi ahli dan selepas itu anda bolehlah membeli anak pokok kuwait ini seberapa banyak yang mampu.

Berbalik idea saya yang sekarang suka bertani ini disebabkan masalah kewangan yang tak seberapa. kalau diikutkan memang seronok lagi membela kijang , kerbau uob, anak mami penang atau mek kelantan. kerana kesukaran utk mendapatkannaya dan harga yang melambung serta bagai dilambung lambung . biarlah saya mengalah menanam anak bunga raya dan kuwaiat sahaja yang murah kos nya dan senang di bawa .

ini adalah idea sifu yang tersembunyi mr ujang. jasamu dikenang dan banyak mengarut nie ok . nice day.

bagi yang berminat harga anak pokok bunga raya RM 180.00

bagi anak pokok kuwait hanya RM 150.00

ok tqqq

3 comments:

  1. kemah abe azri..
    dh menceburi bidang pertanian...
    ado wt pinjaman TEKUN dop..
    kih kih kih...

    akhir kata,selamat bertani

    ReplyDelete
  2. erm makin ramai yg bijak nih.. sy pon nak bertani anak kelapa sawit n bunga raya nih

    ReplyDelete
  3. tq cikgu ...
    pokok kelapa sawit kat sini panggil yee kat sana panggil pokok kuwait ..
    nanti ada masa saya betulkan ...


    tqqq...

    ReplyDelete