Friday, October 1, 2010

simpan lah emas


Assalamualaikum dan Salam satu malaysia,

Terlebih dahulu saya mohon maaf kerana menganggu masa tuan puan.

Saya azri dari ganuc0 ingin berkongsi kerjaya yang sgt best dan hebat untuk dikongsi bersama anda semua.

Anda bosan simpan duit dalam bank? Mahu bertukar cara? Mahukan cara yang flesksible dari segi masa? Mahukan pendapatan tanpa had? Mahu melancong keluar daerah? simpan lah emas menjana pendapatan tanpa disedari. hubungi saya untuk membeli emas stok terhad harga berbaloi baloi 0132200030

Now, saya mahu tanya awak, jika saya beri peluang anda membeli emas murah sedikit tentu anda happy i pun happy boleh kutip RM. Simpan lah emas
potensi income yang lumayan dan masa depan yang cerah,
adakah anda bukakan minda anda untuk mempertimbangkannya? Berilah peluang untuk diri anda..

U nak tak saya tunjukkan kenaikan emas dalam masa sepuluh tahun ini. kalau u ada 500 inggit simpan dalam sepuluh tahun jadi berapa kalau beli emas sepuluh tahun tukar RM jadi berapa saya pun tak tahu jom sama kita buat 5 tahun lagi kita jumpa.

if u ask me,kerjaya bisnes lah paling paling best skali,x boleh imagine buat keje lain :D

Benefit Yang Utama; ( emas )
1. Pendapatan Lumayan
2. Bonus Besar yang tak dijangka dalam tempoh yang panjang
3. keuntungan yang tak dijangka setiap tahun kalau asb dah agak dah kalau bonus kerajaan dah agak dah
4. Bisnes Sendiri
5. Peluang Menjadi Bos kepada diri sendiri tanpa perlu menerima arahan daripada sesiapa.
6. Peluang mengurus masa mengikut kesesuaian sendiri.
7. Kerja kuat dan komitmen pada kerja yang mendatangkan kesan terus pada anda.
8. Berpotensi memperolehi pendapatan lebih lumayan berbanding makan gaji.
9. Berpeluang belajar dan cipta peluang drpd peluang serta cabaran yang ada.
10. Others-Bantu Org dan memberi kesedaran kepetingan menyimpan emas

Kalau nak tahu lebih lanjut belilah emas

Salam Raya Maaf Zahir Batin,

Azri wira
0132200020
ceo ganuco

1 comment:

  1. utk azri ganu..satu artikel yg baik..
    jemput ke www.auraurum.com

    ReplyDelete